بیانیه هتک حرمت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است. چه بسیار نمونه های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است. پیروان پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و رهروان راستین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

این کلام شاگرد بزرگ و وصی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، یعنی امیرالمومنین علیه السلام است که درباره انسان ها به کارگزار خود می فرماید: دل خود را آکنده از مهر و محبّت و لطف نسبت به مردم گردان و مبادا برای آنان چون جانور درنده‌ای باشی که خوردنشان را غنیمت دانی؛ زیرا که مردم دو دسته‌اند : یا برادر دینی تو هستند و یا همنوع تو در خلقت

توهین‌های سخیف و مکرر به پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی (ص) در  فرانسه نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است. اعتقاد راستین مسلمانان در این است که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است.

مدیریت و کارکنان و کسبه مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه و بی‌منطق و محکوم نمودن آن، از آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان های بصیر جهان خصوصاً نخبگان و دانشگاهیان کشور انتظار داریم تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشن گری و آگاهی بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند.

 

والعاقبه للمتقین

روابط عمومی مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس