پیام تبریک مدیریت مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس به مناسبت فرا رسیدن سال نو

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبيعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق و مواهب الهی و نوروز زما نی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل .

سال 99 را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید 19 پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته ای در راه رشد و حمایت از تولید ملی بر ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی  تولید کنندگان پوشاک و مدیران واحد های تجاری حاضر در مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس و با همیاری تمامی همکاران در مجموعه تهدیدها را به فرصت‌هایي بی نظیر مبدل ساختیم و با تلاش و پشتکاربار دیگر، پرتوان در عرصه رقابت برای حمایت از تولید و پوشاک  کشور عزیزمان حاضر شدیم.

آغاز سال 1400 هجری شمسی را که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است را  خدمت همه هموطنان عزیز، مدیران واحد های تجاری مرکز خرید / تولیدکنندگان و طراحان برجسته کشور که در مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس حضور دارند  و همچنین همکاران عزیز در مرکز خرید اسلامی ایرانی گل یاس که در حال خدمت گذاری به مردم عزیز و گرامی ایران اسلامی هستند تبریک عرض می نمایم. به امید اینکه با حمایت و همکاری تولیدکنندگان عزیز حاضر در مجموعه به اهداف و آرمان های مورد نظر مقام معظم رهبری دست پیدا کنیم .

اكنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، و با توجه به آرمان های مرکز خرید گل یاس که حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با عرض تبريك حلول سال نو، ضمن آرزوي سالي سرشار از موفقيت و سلامتي براي ملت ايران بخصوص كليه همكاران گرامي، اميدواريم به حول و قوه الهي، سعادت توفيق در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنين ملت عزيزمان را داشته باشيم.»

 

 

میثم لطفی