مسابقه بزرگ فرهنگی(جدید)

مسابقه بزرگ فرهنگی

سایت مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس در نظر دارد در جهت تقویت مبانی فرهنگی جامعه و آگاهی خانواده از ابعاد زندگی سبک اسلامی ایرانی به صورت فصلی ، مسابقه بزرگ فرهنگی برگزار و به برگزیدگان آن جوایز ویژه ای نیز اهدا نماید .
مدیر این مرکز ، آقای مسلم جدیدی ، در بیان چرایی برگزاری این مسابقات اعلام کرد که تک تک ارکان جامعه باید در مقابل تهاجم فرهنگ غربی حساس بوده و با امکانات و بضاعت در اختیار، ضمن معرفی تلاش های و ترفندهای دشمنان در تغییر سبک زندگی فرهنگ ها و تمدن ها و آسیب های سبک زندگی غربی و در نهایت سبک ایده آل و مناسب را که همان سبک زندگی اسلامی و ایرانی است به جامعه ارائه نمایند .
وی در ادامه بیان داشتند که سایت این مرکز نیز در راستای تحقق این امر با برگزاری مسابقات فصلی ، در نظر دارد ضمن فراخوان از کلیه افراد جامعه برای شرکت در این مسابقه و ارائه نظرات ارزشمند خود ، همه اراء ونظرات را از طریق این سایت به عموم خانواده ها ارائه نماید تا بتوان از این راه در خنثی نمودن تلاش های دشمن و ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی به سهم خود موثر باشد .

مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس http://yassif.ir/

موضوع مسابقه "  چرا دشمن تلاش می کند که سبک زندگی غربی را جایگزین سایر فرهنگ ها و تمدن نماید؟ "

سر فصل های پیشنهادی :

  1. چرایی تلاش دشمن در جایگزین کردن سبک زندگی غربی
  2. آسیب شناسی سبک زندگی غربی
  3. شناخت راه های دشمن برای تهاجم فرهنگی و تغییر سبک زندگی تمدن ها
  4. راه های مقابله با سبک زندگی غربی
  5. نقش افسران جوان برای مبارزه با تلاش غرب
  6. نقش والدین در رد یا پذیرش سبک زندگی غربی
  7. نقش نهادها و دستگاه های حکومتی در خنثی کردن تلاش دشمن
  8. معرفی سبک زندگی برتر

 

آخرین فرصت ارسال مقالات و نظرات : 31/6/1395

اعلام برندگان : هفته سوم مهرماه 1395

شکل ارسال مقاله :

از طریق ایمیل : [email protected]

از طریق اسال به آدرس مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس به آدرس : اتوبان شهید همت غرب – ابتدای بزرگراه آزادگان – ورودی حکیم – بعد از پمپ بنزین – خروجی برادران علیمرادیان- ابتدای بلوار کوهک - روابط عمومی : شماره تماس  5-44766931